Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA. To o pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla narodowego przewoźnika, będąca wyrazem przywiązania do krajowych tradycji, gościnności oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego.
Nowa przekąska będzie dostępna na wszystkich rejsach długodystansowych oraz wybranych trasach średniego i krótkiego zasięgu. Aktualnie nie pojawi się ona na lotach krajowych. Zachęcamy jednak do odkrycia smaku naszego nowego wafelka podczas dłuższych podróży!
– Wafelek LOT, który już niedługo zaproponujemy naszym pasażerom to więcej niż tylko przekąska. Jest wyrazem dbałości o doświadczenia pasażera i wspierania polskich marek z tradycją. To kolejna nowość, wdrożona zgodnie z filozofią PLL LOT, polegającą na łączeniu nowoczesności z dziedzictwem oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróży już od pierwszego kontaktu z obsługą na pokładzie. Jako narodowy przewoźnik nie tylko łączymy Polskę ze światem, ale świadomie wspieramy to, co lokalne. Od pokładu naszych samolotów, po przestrzenie saloników biznesowych, współpracujemy z ponad 100 polskimi firmami, by pielęgnować i promować to, co najlepsze w polskiej jakości, smaku i designie – podkreśliła Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience w PLL LOT.
Stworzony z myślą o pasażerach LOT-u, wafelek nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży. Można go spróbować wyłącznie na pokładach samolotów narodowego przewoźnika. Powstał we współpracy z firmą SKAWA, rodzimym przedsiębiorstwem z ponad 110-letnią historią produkcji słodyczy. To kolejny krok w umacnianiu polskiej tożsamości w ofercie PLL LOT.
– Jesteśmy dumni, że nasze wafelki, sygnowane logo SKAWA oraz PLL LOT, zadebiutują na pokładach narodowego przewoźnika. Partnerstwo naszych marek opiera się na wieloletniej tradycji i bogatym doświadczeniu. Wierzymy, że nowa przekąska uczyni podróż z PLL LOT jeszcze przyjemniejszą – zaznaczył Waldemar Włazik, dyrektor sprzedaży ZPC „SKAWA” S.A.
Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie wspierają rodzimych producentów, promując polskie marki zarówno na pokładach swoich samolotów, jak i w przestrzeniach lotniskowych. Podczas podróży pasażerowie mogą liczyć na bezpłatne przekąski i napoje pochodzące niemal wyłącznie od polskich dostawców – w tym drożdżówki od Putki, soki od Tymbarku i Hortexu, wodę Ustronianka czy kawę od Mokate. W ofercie znajdują się również przekąski marek takich jak Skawa, Ros-Sweet, Jutrzenka Dobre Miasto, ZPC Milanówek i Orzeszek, a także szeroki wybór polskich win – w tym tych z renomowanych winnic jak Turnau, Silesian czy Lipowiec. Kosmetyczki w klasie biznes przygotowywane są przez Phenomé – firmę specjalizującą się w kosmetykach naturalnych. Całość dopełnia wysokiej klasy wzornictwo użytkowe – szklana zastawa od Krosna, sztućce od Gerlacha oraz porcelana z manufaktur Bolesławiec, Ćmielów i Lubiana.
Działania promujące polskie marki sięgają również poza pokład – do eleganckich przestrzeni saloników biznesowych. W nowej odsłonie saloniku Polonez w Warszawie pasażerowie mogą korzystać z kosmetyków marek Zew, YourKaya i wspomnianej już Phenomé oraz wypoczywać w przestrzeni zaprojektowanej przez polskich producentów mebli i ceramiki, takich jak Noti, Nowy Styl, Fikka, Figury Niemożliwe i Paradyż. Podobne podejście zastosowano także w LOT Business Lounge w Chicago, gdzie wykorzystano meble od Motiv Home, płytki od Ceramiki Paradyż, armaturę Deante oraz kosmetyki Zew i Phenome.
LOT aktywnie eksponuje także polskie brandy w przestrzeni wizualnej swoich samolotów, współpracując z firmami takimi jak Itaka, Pekao czy Krosno. Tym samym przewoźnik nie tylko buduje prestiżowy wizerunek, lecz także realnie wspiera rozpoznawalność polskich marek na świecie.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.